Hopp til innhold Meny
Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 2.3 og lavere, eller Internet Explorer 8 og lavere.

Les mer om nettleserstøtte

Hjelp

Hva er oblat, og hvordan bestiller jeg det?

Oblat er en klistrelapp med informasjon om en utført betaling som blir benyttet til medlemskort.

Du kan bestille oblat når du er innlogget etter at betalingen er belastet kontoen din. Gå til Utførte betalinger som du finner under menyvalget Betaling. Videre trykker du på den aktuelle betalingen og velger Bestill oblat.

Merk at i de fleste sammenhenger er det nok at du fremviser vanlig kvittering. Ønsker du kvittering for en allerede betalt regning kan du skrive den ut fra nettbanken. Velg Betaling, Utførte betalinger og Kvittering.

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.